Tego nie może zabraknąć w Twoim sklepie! Sprawdź czego Ci brakuje

Zgromadzenie całego wyposażenia sklepu to często bardzo czasochłonny proces. Niezależnie od branży musisz zaopatrzyć się w sprzęt, towar, a także niezbędne akcesoria do codziennej pracy. Zdradzamy trzy ciekawe i proste rozwiązania w biznesie, o których być może jeszcze nie słyszałeś. Dzięki nim ekspozycja towaru będzie estetyczna i funkcjonalna, a Ty zyskasz czas na inne ważne kwestie.

Jednokolorowe plastikowe cenówki – wyeksponuj cenę produktów

Najczęściej do produktów takich jak odzież, zabawki czy sprzęt dołącza się metkę z ceną lub umieszcza się niewielką cenówkę bezpośrednio na towarze. W cukierni, piekarni, sklepie mięsnym czy warzywnym takie praktyki się nie sprawdzą. Dlatego warto zaopatrzyć się w cenówki plastikowe, na których nadrukujesz cenę i umieścisz ją przy danym produkcie. Jest to bardzo proste i ciekawe rozwiązanie. Możesz wybrać dowolny kolor karty i za pomocą specjalnej drukarki nanieść przygotowany przez siebie projekt. Nie musisz zgłaszać się do żadnej firmy, możesz wykonać takie plastikowe cenówki samemu i estetycznie oznaczyć nimi towar. Co więcej, drukujesz tyle, ile potrzebujesz. To oznacza, że czasowa zmiana ceny produktu, nie będzie stanowiła żadnego problemu, a Ty przygotujesz nowe oznaczenie.

Koraliki z nadrukiem na wieszaki – pomocne dla klienta

Tym razem praktyczna podpowiedz dla właścicieli sklepów odzieżowych. Czasem zdarza się, że duży ruch w sklepie uniemożliwia obsługę wszystkich klientów. Jeśli chcesz zadbać o ich komfort i dobre samopoczucie nawet wtedy, gdy muszą poradzić sobie sami ze znalezieniem rozmiaru, mamy na to rozwiązanie. Doskonale sprawdzą się plastikowe, przezroczyste koraliki z nadrukowanym rozmiarem. Taki element posiada rozcięcie, dzięki czemu łatwo umieścisz go na wieszaku. Natomiast transparentny kolor będzie wyglądał bardzo estetycznie i nie będzie aż tak rzucał się w oczy. W momencie, gdy klient będzie bardziej wnikliwie zapoznawał się z towarem, w szybki i prosty sposób zlokalizuje swój rozmiar. Doradca będzie mógł skupić się na obsłudze innych klientów, którzy wymagają jego wiedzy i porady.

Materiały POS, czyli prosty sposób na wsparcie sprzedaży

Kolorowe kartki lub tablice z dużym i wyraźnym napisem informującym o promocji w danym miejscu sprzedaży, bo tak najczęściej wyglądają właśnie materiały POS. Taki sposób przygotowania materiałów reklamowych przyciągnie uwagę Twoich klientów i poinformuje ich o specjalnej ofercie. To dobry sposób, aby zainteresować potencjalnych konsumentów ofertą punktu sprzedaży i zachęcić ich do skorzystania z okazji.